«Chanel викликає у мене емоції, які я використовую для натхнення, колекція за колекцією. Моя місія — це знайти нові способи розповісти найпрекрасніші історії», — ділиться Віржині Віар. Нове кутюрне шоу креативна директорка бреду присвятила емансипації та вільності, символом чого став впізнаваний ґудзик з монограмою модного Дому.
У колекції Haute Couture SS — 2024 імплементовані мода, музика, театр, живопис і танці. Віржині Віар представила балетні сукні, спідниці з тюлі, які бренд радить поєднувати з білими колготами, комбінезони з вишивкою та драпіруванням, топи та блузи, прикрашені як мінімалістичними, так і більш об’ємними квітами.
Речі з колекції стали симбіозом маскулінності та жіночності — об’єднання сили тіла та витонченості одягу. Віржині Віар розповідає, що часто думає про танець як одну з найближчих для Коко Шанель тем.
«Для мене танець викликає всі близькі до серця емоції, і передача та переказ яких приносить мені задоволення», — ділиться дизайнерка, відзначаючи майже столітню історію перших балетних ескізів Габріель.
Новий показ Chanel відкрила акторка Маргарет Квеллі в твідовому жакеті без ґудзику на одному з рукавів. Саме його знаменитість «загубила» в останньому короткометражному фільмі бренду, знятого Дейвом Фрі під саундтрек Кендріка Ламара.