За свою кар’єру Тільда Свінтон зіграла в понад 70-ти проєктах, у яких втілювала найнеочікуваніших персонажів — від Девіда Бові та тібетського духовного наставника до гламурної блоднинки. Завдяки своїй багатогранності акторка здобула не лише численних прихильників, але й звання музи видатних режисерів сучасності. Сьогодні, 5 листопада, Тільда Свінтон святкує свій 64-й день народження, на честь чого редакція L’Officiel Online згадує кращі картини в її фільмографії.
«Щось не так з Кевіном»
We Need to Talk About Kevin (2011)
У стрічці «Щось не так з Кевіном» Тільда Свінтон перевтілюється в колись відому письменницю Єву Хачадурян. Народження сина змінило її життя, тим паче, що сама Єва помічає підозрілу поведінку 15-річного Кевіна. Той знаходить єдине захоплення, яке припадає йому до душі, — стрільбу в лук, стріли якого можуть зачепити й невинних.
«Орландо»
Orlando (1992)
Фільм «Орландо» знятий за однойменним романом Вірджинії Вульф, дії якого розпочинаються в Англії епохи королеви Єлизавети I та тривають 350 років. Головну роль у картині зіграла Тільда Свінтон — на екрані вона втілює рудоволосого чоловіка з андрогінною зовнішністю, який згодом перетворюється на жінку.
«На самому дні»
The Deep End (2001)
Психологічний трилер «На самому дні» став початком кар’єри Тільди в незалежному кіно, який проклав шлях акторки до впізнаваності не лише в Європі, але й у США. У фільмі Свінтон перевтілюється в матір на ім’я Маргарет, чия місія — захистити сина-підлітка, який вв’язався в стосунки з дорослішим чоловіком.
«Дівчина без комплеків»
Trainwreck (2015)
У фільмі «Дівчина без комплексів» Тільда Свінтон з’являється в нетиповому для себе образі — редакторки глянцевого журналу зі складним характером. Засмагла білявка з довгим волоссям — такою акторка постає на екрані, розширюючи спектр власних ролей.
«Майкл Клейтон»
Michael Clayton (2007)
Роль у кримінальному трилері Тоні Ґілроя «Майкл Клейтон» принесла Тільді Свінтон перемогу на «Оскарі». І хоча акторка з’являється як герой другого плану, картина насичена яскравими сценами за її участі.