У жовтні в Києві пройде восьмий Тиждень критики, у рамках якого представлять програму, обрану українськими кінокритиками. До неї ввійдуть як українські, так і міжнародні фільми, частина котрих вже була високо оцінена міжнародними фестивалями. Редакція L’Officiel Online розповідає про п’ять найцікавіших стрічок з Київського тижня критики, які можна буде побачити на широкому екрані.
«Партенопа»
«Партенопа» Паоло Сорентіно розповідає про історію життя в Неаполі, рідному місті італійського режисера, яке постає як багатошаровий символ пошуків ідентичності. Картина, вперше показана в конкурсній програмі Канн, названа на честь головної героїні – міфічної сирени, яка зачаровує все довкола. Зовнішність героїні захоплює усіх оточуючих, будь це професор-антрополог, плейбой чи місцевий єпископ, про що вона знає й сама. Фільм охоплює період життя Партенопи з юності до дорослого віку — шляху, у якому героїня зіштовхнеться труднощами та перевагами, які принесе їй краса.
«Бруталіст»
Події фільму «Бруталіст» розгортаються у 40-х роках минулого століття та охоплюють понад 30 років життя головних героїв стрічки, серед яких – архітектор (Ендрієн Броуді), якому вдалося вижити в Аушвіці та емігрувати до США. Фінальна версія картини, схвалена режисером Бреді Корбетом, триває 215 хвилин.
«Емілія Перес»
Одну з головних ролей у мюзиклі «Емілія Перес» виконала акторка та співачка Селена Гомес. У стрічці вона перевтілилася в дружину голови наркокартелю, який прагне вийти з кримінального бізнесу та стати жінкою.
«Реал»
«Реал» українського режисера Олега Сенцова вперше був представлений цього року в Карлових Варах. В основі документальної стрічки — випадково знятий його тактичною камерою GoPro бій, що стався навесні 2023 року. «Для мене особисто це пам'ять про тих, хто загинув. Не тільки під час цього бою, а й в інших. То люди гинуть, і про них забувають. І для мене це спосіб пам'ятати їх», — поділився режисер.
«Медовий місяць»
Картину «Медовий місяць» зняла українська режисерка Жанна Озірна. Стрічка стала рефлексією на тему повномасштабного російського вторгнення. У центрі «Медового місяця» — молода пара, яка стає заручниками в власній ж квартирі, поки за її стінами йде окупація міста.