Публічне інтерв’ю з художницею та режисером Шиші Ямадзакі

Статті
20.05.2017
ТЕКСТ: Настя Калита
ПОДЕЛИТЬСЯ

В рамках «Книжкового Арсеналу» L’Officiel-Україна провели зустріч з японською художницею Шиші Ямадзакі, автором відео для бренда Chanel. Про особливості створення анімаційних арт-проектів, роботу з Карою Делевінь, співпрацю з Prada, Фарреллом Вільямсом і Такасі Муракамі художниця розповіла гостям заходу у публічному інтерв’ю. Ми підготували для вас його конспект. З самого дитинства я цікавилася малюванням. Мені було цікаво зрозуміти, як створюється відео та як оживають ілюстрації й герої на них. Давати їм

ПОДЕЛИТЬСЯ
Шиші Ямадзакі
На фото: Шиші Ямадзакі

В рамках «Книжкового Арсеналу» L’Officiel-Україна провели зустріч з японською художницею Шиші Ямадзакі, автором відео для бренда Chanel. Про особливості створення анімаційних арт-проектів, роботу з Карою Делевінь, співпрацю з Prada, Фарреллом Вільямсом і Такасі Муракамі художниця розповіла гостям заходу у публічному інтерв’ю. Ми підготували для вас його конспект.


З самого дитинства я цікавилася малюванням. Мені було цікаво зрозуміти, як створюється відео та як оживають ілюстрації й герої на них. Давати їм життя – найзахопливіше. 

Я працюю за допомогою ротоскопіювання — анімаційної техніки, при якій мультфільм створюється шляхом окреслення кадру за кадром. Іноді я стаю героїнею своїх перформансів: сама себе знімаю на камеру, потім переношу все на комп’ютер та за допомогою спеціальної програми фіксую рухи тіла. Потім перемальовую кадри вручну.

Зараз ротоскопіювання стає дуже популярним та застосовується навіть у фільмах Disney. 

Для музичного відео з Фарреллом Вільямсом мене запросили як одного з анімаційних дизайнерів, бо брали участь багато художників. У кліпі портрет Вільямса я створювала саме за технікою ротоскопіювання, а дирекцією проекту займалася студія Такасі Муракамі.

Досвід, який я отримала на зйомках кліпу, унікальний. До того моменту я працювала виключно зі своїми знімками, щоб вони оживали, а тут я вперше зіткнулася з іншою людиною, її рухами та анатомією тіла.

Chanel звернулися до мене, щоб я виступила режисером відео для нової рекламної кампанії сумки Gabrielle Chanel. Ми обговорили ідею, технічне завдання та роль і активності головної героїні – Кари Делевінь. Далі мені дали повну свободу діяти на власний розсуд. Найголовнішим побажанням було, щоб Кара не виглядала гладкою (сміється).

Деякі деталі ролика робилися вручну за допомогою акрилових фарб, деякі через комп’ютер. Кожен знятий момент у відео розкадровується, потім друкується, підсвічується, зверху я кладу білий аркуш папіру та наношу на нього контур малюнку. Далі сканується готовий матеріал, й іноді я можу редагувати його вже на комп’ютері. Повністю готове відео для Chanel я зробила за один місяць.

Мені казали, що Кара Делевінь чудова, і це виявилося правдою (посміхається).

Наталя Васюра, Шиші Ямадзакі, Діана Мельникова та Ольга Януль
На фото: Наталя Васюра, Шиші Ямадзакі, Діана Мельникова та Ольга Януль

IMG_2897

IMG_2874

IMG_2851

IMG_2841

IMG_2821

IMG_2817

IMG_2813

IMG_2797

IMG_2780

IMG_2800

ПОДЕЛИТЬСЯ
ВЕЩЬ ДНЯ
19.11.2024
Bevza
Ялинкова прикраса «Щедрик»
На сайте доступны аудиозаписи статей, подкасты и рекомендации стилистов в аудио-формате. Такие материалы отмечены соответствующим знаком(слева).