Цього листопада в український прокат вийшла стрічка «Емілія Перес» від одного з найзнаковіших французьких режисерів сучасності Жака Одіара. Фільм, що кидає виклик жанрам, поєднуючи мюзикл, драму й трилер, здобув приз журі, нагороду найкращої акторки й близько 10 хвилин овацій на Каннському кінофестивалі. Головні ролі в ньому зіграли Зої Салдана, Селена Гомес і Карла Софія Гаскон. Це історія з яскравими піснями й танцями про переродження, що розгортається в сучасній Мексиці. У її центрі — лідер мексиканського наркокартелю, що хоче стати жінкою, якою завжди мріяв бути.
Від образів Saint Laurent до натхнення Монікою Беллуччі — L’Officiel Online розповідає про символізм стилю в «Емілії Перес».
Зої Салдана в «Емілії Перес»
На початку фільму глядачам представляють героїню Зої Салдани — Ріту Моро Кастро. Персонажка є недооціненою адвокаткою, що працює понаднормово та за невисоку зарплатню. Вона до того ж почуває себе невпевнено у власному тілі. Це виражає і її образ. Волосся заплетене в простувату косу, на героїні — нічим непримітний сірий костюм у поєднанні з білою сорочкою.
Життя Ріти Моро Кастро кардинально змінюється, коли до неї звертається грізний лідер наркокартелю Хуан Дель Монте. Він просить адвокатку таємно допомогти здійснити його заповітну мрію — стати жінкою. Ріта погоджується, адже їй обіцяють величезну суму грошей. Згодом вона вирушає на пошук лікаря, що готовий це зробити професійно та без зайвого шуму.
Карла Софія Гаскон і Зої Салдана в «Емілія Перес»
Стиль Хуана до трансформації вже містить фемінні елементи. Очільник мексиканських гангстерів носить безліч прикрас, зокрема каблучку Cartier, оксамитові спортивні костюми та має довге волосся.
Художницею з костюмів фільму виступила Віржіні Монтел, котра раніше працювала з режисером Жаком Одіаром над його стрічкою «Пророк». Для роботи над стрічкою вона надихалася подорожами до Мексики й класичними голлівудськими кінокартинами.
Карла Софія Гаскон в «Емілії Перес»
У стиль персонажок Віржіні Монтел заклала деталі, які покликані відображати їхні особисті зміни. Коли Хуан трансформується в Емілію Перес, її макіяж постає м’яким, гардероб складається з ніжних, елегантних вбрань. Одним із джерел натхнення для оновленого образу персонажки стали Катрін Денев і Моніка Беллуччі. До речі, акторка Карла Софія Гаскон зіграла одразу й Емілію Перес і Хуана Дель Монте.
Коли героїня Зої Салдани — Ріта Моро Кастро — здійснює доручену їй місію та отримує грошову фінансову нагороду, вона теж змінюється. Персонажка набуває впевненості, змінюючи свою непримітну уніформу на кашемір, шовк і яскравий червоний костюм.
Карла Софія Гаскон і Зої Салдана в «Емілії Перес»
Виробництвом стрічки «Емілія Перес» займалася Saint Laurent Productions — продакшн-напрям однойменного модному дому. Органічно у фільмі з’явився одяг від фешн-флагмана, інколи створений спеціально для нього. Художниця з костюмів Віржіні Монтел працювала з креативним директором Saint Laurent Ентоні Ваккарелло, щоб розробити низку образів.
Селена Гомез в «Емілії Перес»
Важливу роль у фільмі посідає Джессі, героїня Селени Гомез, котра є дружиною Хуана, проте не знає нічого про його заплановану трансформацію. Саме в її образах глядачі можуть помітити Saint Laurent — від блискучого взуття до шуби зі штучного хутра. Джессі також проходить власний шлях змін. Однієї миті її разом із дітьми на роки відсилають у Швейцарію нібито заради безпеки. Коли героїня повертається в Мексику, вона виявляє волелюбність, незалежність, перетворюючись у білявку, обираючи більш відверті речі та возз'єднуючись із коханцем Густаво.
«Ми поділилися своїми референсами з широкого кола джерел — від живопису до кіно й фотографій, — щоб створити дошку натхнення для кожного персонажа», — говорила для Netflix про співпрацю з Saint Laurent Віржіні Монтел. «Разом ми знайшли натхнення в архівах Saint Laurent і вибрали фрагменти, які підходили для того, що ми хотіли. Ми створили певний дизайн, наприклад, для Джессі у сцені, де вона розстібає блузку перед Густаво. Для персонажи Ріти потрібно було виготовити лише певний колір у певний момент; колекція була дуже близькою до того, що ми уявляли для її образу. Густаво ідеально відповідав стилю Saint Laurent».
Читайте також: Режисер Жак Одіар розповідає про нову стрічку «Емілія Перес», головні її теми та роботу з Селеною Гомес